Regulamin sklepu

1. Sklep internetowy działający pod adresem www.PaperCatsCorsets.pl, jest własnością: Bad Queen Elżbieta Dobosz, ul. Orzycka 12/102, 02-695 Warszawa, NIP: 521-187-38-68, REGON: 363869389.
2. Sklep internetowy papercatscorsets.pl zwany w dalszej części regulaminu Sklepem prowadzi sprzedaż asortymentu za pośrednictwem sieci Internet.
3. Kontakt ze Sklepem możliwy jest za pomocą e-maila o adresie: kontakt@papercatscorsets.pl, pod numerem telefonu kom. +48 605 56 1000 oraz za pomocą form kontaktowych wskazanych w zakładce Kontakt.
4. Wszystkich Klientów Sklepu obowiązuje zakaz przesyłania treści o charakterze bezprawnym lub sprzecznym z zasadami współżycia społecznego.
 
ZAMÓWIENIA
1. Do dokonania zakupu przy pomocy strony www.papercatscorsets.pl potrzebny jest dostęp do sieci internetowej, komputer z zainstalowaną przeglądarką.
2. Zamówienia można składać również telefonicznie pod numerem kom. +48 605 56 1000 w godz. 10.00-17.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
3. Klient może dokonać zakupu bez rejestracji lub dokonując rejestracji, gdzie podaje poprawne i kompletne dane osobowe, które są niezbędne w procesie realizacji zamówienia.
4. Dane osobowe są chronione i jeśli Klient wyraził zgodę, wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz informacyjnych i marketingowych na potrzeby firmy Bad Queen oraz zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.09.1997r. (Dz. U. nr 133 poz. 883).
5. Wszystkie dane osobowe są tajne i nie udostępniamy ich innym podmiotom.
6. W każdym momencie Klient ma możliwość wglądu oraz zmiany swoich danych osobowych oraz zażądania ich usunięcia.
7. Rejestracja w sklepie jest darmowa i nie zobowiązuje do zakupów.
8. Po rejestracji  Klient otrzyma  e-mail z linkiem do aktywacji konta, po kliknięciu w link konto jest aktywne.
9. Po zalogowaniu, Klient może dokonać zakupu w Sklepie.
10. Po wybraniu towaru, określeniu atrybutów (np. rozmiar) należy kliknąć w ikonkę koszyka, aby dodać  produktu do koszyka . Na stronie z zawartością koszyka należy wybrać  sposób przesyłki i formę płatności. Klikając w „Wyślij zamówienie” Klient składa zamówienie.
11. Składając zamówienie Klient zobowiązuje się do zapłaty oraz akceptuje wszystkie punkty regulaminu.
12. Automatycznie po złożeniu zamówienia Klient otrzyma na e-maila wiadomość z potwierdzeniem zakupu.
13. Po przyjęciu zamówienia do realizacji Klient otrzyma  e-maila potwierdzającego.
14. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu lub je anulować wysyłając wiadomość e-mail: kontakt@papercatscorsets.pl, do momentu wysłania towaru.
15. Podane ceny towarów są cenami brutto, nie zawierają kosztów przesyłki.
16. Cena towaru oferowanego w Sklepie jest wiążąca w momencie składania zamówienia.
17. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i przecen oraz do zmiany cen towarów oferowanych w Sklepie.
 
PŁATNOŚCI I SPOSOBY DOSTAWY
1. Łączny koszt zamówienia zależny jest od wybranej formy płatności oraz od sposobu dostarczenia przesyłki (koszty przesyłki).
2. Sklep umożliwia następujące formy płatności:

- przelewem bankowym lub wpłatą na rachunek bankowy sprzedawcy, na poleceniu przelewu należy umieścić w tytule przelewu: imię i nazwisko Klienta  oraz numer zamówienia, należność należy przelać na rachunek bankowy: 26 1050 1054 1000 0092 2678 6524 (ING Bank Śląski), Bad Queen Elżbieta Dobosz, ul. Orzycka 12/102, 02-695 Warszawa, przelewy z zagranicy: PL 26 1050 1054 1000 0092 2678 6524, Kod BIC Swift: INGBPLPW
- wpłatę należności za pośrednictwem serwisu PAY PAL (naliczana jest prowizja 4%)
- za pobraniem za pośrednictwem Poczty Polskiej.
 
3. W przypadku przedpłaty, paczki i listy polecone wysyłane są  priorytetem za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłki nadawane są w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Bad Queen.
4. W przypadku przesyłki za pobraniem, przesyłki wysyłane są w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej.
5. Aktualny koszt i deklarowany przez przewoźnika czas dostarczenia towaru podany jest na stronie internetowej Sklepu w zakładce "WYSYŁKA".
6. Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę.
 
ZWROT TOWARU
1. Klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł on w posiadanie rzeczy lub inna osoba, niż przewoźnik, wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem na adres: Bad Queen, ul. Orzycka 12/102, 02-695 Warszawa. Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdującego się pod tym linkiem Formularz Zwrotu (plik pdf).
2. Zwracaną rzecz należy odesłać na adres: Bad Queen, ul. Orzycka 12/102, 02-695 Warszawa, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeśli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodził się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
4. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5. Powyższe wymagania co do zwrotu nie naruszają, ani nie ograniczają praw Klienta do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami prawa. 
 
REKLAMACJA
1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, wobec Klientów będących konsumentami, sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady.
2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania rzeczy, jeżeli zostanie stwierdzona wada stanowiąca niezgodności towaru z umową.
3. Klient odsyłając towar powinien wskazać przyczynę reklamacji oraz informacje umożliwiające identyfikację zamówienia najlepiej wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem reklamacji (wzór Formularza Reklamacji (plik pdf)) oraz dowodem zakupu na adres: Bad Queen, ul. Orzycka 12/102, 02-695 Warszawa.  Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
4. Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
5. W przypadku uznania reklamacji, zgodnie  z żądaniem kupującego, towar  uszkodzony zostanie nieodpłatnie naprawiony lub wymieniony na nowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi koszty uznanej reklamacji w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepisy.
6. Koszty związane z reklamacją, Sklep zwraca przelewem na konto w ciągu 7 dni po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.